CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.254.424.051.95
Średnio4.544.664.292.09
Najdrożej4.784.954.592.34

Najnowsza Astra z systemem Opel OnStar

Udostępnij
0
Skomentuj
Najnowsza Astra z systemem Opel OnStar Najnowsza Astra z systemem Opel OnStar Foto: Opel / Opel

Oto pierwszy model w gamie Opla, który od samego początku obecności na rynku będzie dostępny z OnStar. Ile trzeba będzie zapłacić za system?

W salonach Opla można już zamawiać najnowszą generację modelu Astra. A wraz z nią nowe zaawansowane rozwiązania, które pojawiają się w kompaktowym modelu koncernu z Russelheim po raz pierwszy. Wśród nich asystent kierowcy OnStar a także kamera Opel Eye. Oba znacząco zwiększają bezpieczeństwo każdej podróży. I to niezależnie od tego jaki jest dystans do przebycia.

By skorzystać z zaawansowanej technologii wcale nie trzeba wydawać fortuny. OnStar oraz Opel Eye dostępne są w standardowym wyposażeniu Astry w wersjach Dynamic oraz Elite. W przypadku podstawowych odmian (Essentia, Enjoy) nowy asystent kierowcy zostanie zainstalowany po złożeniu zamówienia. OnStar dostępny w ramach opcjonalnego wyposażenia kosztuje 1950 zł. Za kamerę trzeba zaś zapłacić 2600 zł w ramach pakietu oferowanego klientom wybierającym wersję Enjoy.

Foto: Opel / Opel

Kamera Opel Eye to praktyczny układ wspomagający kierowcę.  Rozpoznaje znaki drogowe (nie tylko tradycyjne ale także wersje elektroniczne wyświetlane na tablicach LED) co łatwo docenić w trakcie podróży szczególnie w mniej znanych miejscach.

Gdy kierowca przeoczy znak ograniczenia prędkości, to wówczas dzięki kamerze łatwo sprawdzi określone ograniczenia. Układ wykorzystywany jest także do systemu ostrzegania kierowcy w przypadku niebezpiecznego zmniejszenia dystansu między pojazdami, alarmu zagrożenia kolizją i funkcji utrzymania pasa ruchu.

OnStar w nowej Astrze przyda się kierowcy w wielu sytuacjach: nie tylko w trakcie jazdy. Ułatwi odnalezienie skradzionego samochodu, szybsze dotarcie pomocy w razie potrzeby (także w trakcie wypadku) a także automatyczne zdiagnozowanie pojazdu.

Dzięki funkcji lokalizacji operator systemu będzie mógł szybko określić dokładną pozycję samochodu. A to oznacza, że pomoc wysyłana jest w dokładnie określone miejsce. Ratownicy lub serwis nie będą zatem tracić czasu na poszukiwanie pojazdu w przypadku tradycyjnych rozwiązań bez funkcji lokalizowania.

Materiał powstał przy współpracy z GM Poland

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 36/2017 już w sprzedaży a w nim m.in. prezentacja trzeciej generacji Porsche Cayenne; pierwsza jazda nowym VW Polo; porównanie Volvo XC60 z Audi Q5 i Mercedesem GLC; test Forda Ka+; mandaty z zagranicy; najlepsze kamerki samochodowe; Mercedes Klasy C w teście 100 tys. km; ranking kompaktowych kombi za 10 tys. zł oraz Lamborghini Aventador S.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (36)

No photo
No photo ~taka prawda Użytkownik anonimowy
~taka prawda :
No photo ~taka prawda Użytkownik anonimowy
cvcv
Wyzywasz jakiegoś rozsądnie mówiącego czlowieka od polaczkow a sam z siebie zrobiłeś idiote. Jakim trzeba być debiutem żeby porównać Włochy i Francję do Polski.Jakbys nie wiedział to we Włoszech i we Francji jest drugie tyle ludnosci co w Polsce a więc i ruch jest dwa razy większy. Poza tym to są bogate kraje w których ludzie zarabiają srednio 3 razy wiecej a więc stać ich 3 razy bardziej na benzyne żeby gdzieś pojechać niż tego twojego polaczka. Na koniec to Włochy i Francja to kraje turystyczne do których jeździ cała rzesza ludzi a nie to co Polska w której największą atrakcją są akłaparki.
17 lis 15 10:54 | ocena: 78%
Liczba głosów:32
78%
22%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~cvcv Użytkownik anonimowy
~cvcv
No photo ~cvcv Użytkownik anonimowy
do ~zadowolony:
No photo ~zadowolony Użytkownik anonimowy
4 lis 15 10:56 użytkownik ~zadowolony napisał
W naszym kochanym kraju nawet nr 112 nie zawsze działa tak, jak powinien, nawet bramki na autostradzie są problemem przy wakacyjnym zwiekszeniu ruchu a co dopiero gdy samochód wzywa pomocy. Najpierw trzeba zrobić infrastrukturę techniczną, większą niż tyl
Człowieku weź kiedyś rusz swoje 4 litery i pojedź do Francji lub Włoch podczas wakacji to zobaczysz jakie tam są problemy z bramkami podczas wakacyjnego ,dużego natężenia ruchu.Ale ty taki typowy Polaczek któremu się wydaje że pozjadał wszystkie rozumy ,chodź w praktyce jest tak że niewiele widziałeś i mało wiesz.
17 lis 15 09:21 | ocena: 79%
Liczba głosów:33
79%
21%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zadowolony Użytkownik anonimowy
~zadowolony
No photo ~zadowolony Użytkownik anonimowy
do ~Rosół Z Kur Wielu:
No photo ~Rosół Z Kur Wielu Użytkownik anonimowy
2 lis 15 13:09 użytkownik ~Rosół Z Kur Wielu napisał
Jest tam taki przycisk prywatności, jeśli nie chcesz być w żaden sposób "namierzalny" przez Centrum Opla. Prywatność wyłącza się tylko wtedy, gdy wystrzeli poduszka powietrzna by automatycznie (gdy nikt w aucie nie odpowiada) wysłać na miejsce domniemaneg
W naszym kochanym kraju nawet nr 112 nie zawsze działa tak, jak powinien, nawet bramki na autostradzie są problemem przy wakacyjnym zwiekszeniu ruchu a co dopiero gdy samochód wzywa pomocy. Najpierw trzeba zrobić infrastrukturę techniczną, większą niż tylko bramki mierzące prędkośc i fotoradary, a dopiero potem można będzie powiedzieć, że taki system zadziała poprawnie. Czy nasze służby mają wystarczająca ilość sprzętu i ludzi, by zapewnić pełną funkcjonalność systemu? Śmiem wątpić.
4 lis 15 10:56 | ocena: 50%
Liczba głosów:22
50%
50%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Rosół Z Kur Wielu Użytkownik anonimowy
~Rosół Z Kur Wielu
No photo ~Rosół Z Kur Wielu Użytkownik anonimowy
do ~zadowolony:
No photo ~zadowolony Użytkownik anonimowy
28 paź 15 10:46 użytkownik ~zadowolony napisał
Bardzo się ciesze, że nie mam tego systemu. Kolejny zbieracz danych gdzie, kiedy, jak długo, jak szybko jadę.
Jest tam taki przycisk prywatności, jeśli nie chcesz być w żaden sposób "namierzalny" przez Centrum Opla. Prywatność wyłącza się tylko wtedy, gdy wystrzeli poduszka powietrzna by automatycznie (gdy nikt w aucie nie odpowiada) wysłać na miejsce domniemanego wypadku służby ratunkowe - no, chyba że zostaną odwołane z zamochodu. Więc... nie cisz się, że go nie masz za prędko. Bo się jeszcze nie daj Panie Boże okaże, że będzie Ci potrzebny taki system. Uratuje życie Twoje albo innemu uczestnikowi wypadku. Oby nigdy do niego nie doszło, oczywiście ale ponieważ pewna jest tylko śmierć i podatki, dlatego zawsze dobrze zakładać podwójną blachę na pupę. Co do zbierania danych gdzie, kiedy, jak, to... ludzie zbyt przesadnie zakładają, iż ich życie osobiste jest dla kogoś tak bardzo ważne. Nie przejmuj się tym tak bardzo. Od tego dostaje się raka. Metadane? O to chodzi? To źle, że producenci zbierają metadane? Dzięki temu powstają lepsze produkty. Trochę więcej postawy obywatelskiej! ;) Dajcie zarobić biednym koncernom! :D
2 lis 15 13:09 | ocena: 53%
Liczba głosów:19
47%
53%
| odpowiedzi: 4
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~yo Użytkownik anonimowy
~yo
No photo ~yo Użytkownik anonimowy
do ~cvcv:
No photo ~cvcv Użytkownik anonimowy
17 lis 15 09:21 użytkownik ~cvcv napisał
Człowieku weź kiedyś rusz swoje 4 litery i pojedź do Francji lub Włoch podczas wakacji to zobaczysz jakie tam są problemy z bramkami podczas wakacyjnego ,dużego natężenia ruchu.Ale ty taki typowy Polaczek któremu się wydaje że pozjadał wszystkie rozumy ,
Jedynym systemem jaki "zadowolony" ma w swoim aucie to "system ręcznego opuszczania szyby" w swoim golfie 3 :)
17 lis 15 11:53 | ocena: 73%
Liczba głosów:15
73%
27%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mhm Użytkownik anonimowy
~mhm :
No photo ~mhm Użytkownik anonimowy
Smiechu warte. Opel chwali sie czyms co inni maja w standardzie. Tylko Opel potrafi robic wielkie halo z niczego. Byle ludzie pomysleli, ze cos wypasionego opel dodaje hahahah. Takie systemy w innych markach sa w standardzie i nikt ich nie wychwala. Bo nie wyrozniaja sie sposrod innych marek. Opel niedlugo zacznie chwalic sie, ze ma system OnWheel, co oznaczac bedzie, ze posiada kola w zestawie.
17 lis 15 13:24 | ocena: 65%
Liczba głosów:26
35%
65%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zadowolony Użytkownik anonimowy
~zadowolony :
No photo ~zadowolony Użytkownik anonimowy
Bardzo się ciesze, że nie mam tego systemu. Kolejny zbieracz danych gdzie, kiedy, jak długo, jak szybko jadę.
28 paź 15 10:46 | ocena: 62%
Liczba głosów:21
62%
38%
| odpowiedzi: 6
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~qwer Użytkownik anonimowy
~qwer :
No photo ~qwer Użytkownik anonimowy
jak dla mnie to OnStar to wada a nie zaleta.
17 lis 15 11:42 | ocena: 71%
Liczba głosów:14
71%
29%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~WTF32 Użytkownik anonimowy
~WTF32 :
No photo ~WTF32 Użytkownik anonimowy
Rodzime blacharnie będą miały problem - żeby sprostać konkurencji będą musiały wprowadzić numery, pod które będzie można zadzwonić i się pożalić np. że szpachla z błotnika odpadła albo bagażnik i lewy tył się odspawał i nie można go znaleźć. Panowie z szop i podwórkowych warsztatów będą diagnozować, ba, naprawiać auta przez telefon. Polak na pewno potrafi.
17 lis 15 12:23 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~syfek1971 Użytkownik anonimowy
~syfek1971 :
No photo ~syfek1971 Użytkownik anonimowy
A kiedy mój osobisty asystent OnStar włączy mi kontrolkę Check Engine i "zaprosi" grzecznie na płatny serwis???
Buahahahaaaa
17 lis 15 09:51 | ocena: 59%
Liczba głosów:22
59%
41%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej